reklama

Kávomil a Čajomila

V dnešnej dobe plnej ekonomiky a politiky a mobilných aplikácii, vlastne mobilné aplikácie sú fajn. Čo takto si prečítať rozprávku. ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

はじめに質問を聞いてください!Kurník aj šopa, ja som tam zabudol dať mäkčeň! No, čo by na to povedal Ľudo! No ale teraz vážne. Ak mi prejde moja rozprávka cez administrátora, tak sa zasmejete, možno.

Kávomil a Čajomila,, príbeh je vymyslený ....ale možno kdesi v Číne ...

Kde bolo, tam bolo. Za siedmymi horami bývala v skromných podmienkach (notebook, smartfón) krásna princezná Čajomila (2 x Miss Kolín nad Rýnom, 1 x Miss Budapešť, v Bratislave ju moc nechceli, ževraj ...áá ešte skončím na súde). Tak za tými siedmimi horami, tam mala taký barák, aj stena bola omietnutá, no nemala prachy, ale bola mimoriadne pekná. Šak o to ide. Ako v tomto príbehu o to ide, bo Kávomil nakešovanýýý, ... ja viem, polovice z Vás by stačilo keby bola prachatá, ale o tom táto rozprávka nie je. By sa zišla taká čo? Prachatá a ešte, že by bola aj pekná. No, tak táto princezná bola tak pekná, že musela mať okná ,,furt,, zastreté z dôvodov jej krásy. Pol krajiny jej tam chodilo pod okno, samý šuhaj, mládenec sa predtŕčal, no princezná bola z toho na prášky. No a potom, keď prišiel ešte to hovädo Kávomil, tak to už úplne, že koniec. No ale nepredbiehajme príbeh. Princeznin otec - Kráľ - najskôr myslel, že tieto problémy pominú, keď na jeho príkaz kráľovskí stavbári zbúrali balkón, hneď vedľa jej okna. Lebo práve pod tým balkónom pytači najviac vyspevovali a rušili kráľa, ktorý mal rád šum cikád. Len čo sa zotmelo, hádajte čo! Cikády! No a v tom začali vyspevovať hentamtí! Šľak šiel kráľa trafiť. Ba jeden mládenec to myslel aj úprimne, len princezná v tom množstve pytačov ho prehliadla. Jeej, ale vyspevoval, a hral, ako na súťaž v speve Bratislavská Lýra 84. Nož nanič mu to bolo. Prehliadnutý bol. Nakoniec sa mládenec najedoval a prerobil svoju štvorstrunovú mandolínu na šesťstrunovú gitaru a odišiel niekam do Talianska. A tak to šlo celý čas.Princezná bola z toho nechutne unavená, a tak vyhlásila, že sa stane ženou toho, kto ju bude mať najradšej. A tak z celej krajiny mládenci prišli princeznej vyznávať lásku, lenže ani jednomu tulinovi neprišlo na um povedať jej, že ju majú radi ako čaj. Poznámka, volala sa Čajomila....už došlo? Ty t. Nuž ani princovi Kávomilovi to na um neprišlo. Čo! Jemu neprišlo na um vôbec nič. Len tak ležal, vyvaľoval sa a pil čo? Kávu! No geniálne, aký si ty múdry, ty, čo to čítaš. Ty by si mal ist na kvantovu fyziku, no fakt! Mimochodom, princ Kávomil býval úplne ďaleko a o princezne ani nevedel. Ibaže jeho tatko, snorič a Kráľ - čítal v miestnych regionálnych inzerentných novinách v sekcii ,,Aj ty mňa!,, takýto inzerát. ,,Ja,, princezná Čajomila, vládkyňa hornej ríše siedmych hôr v rannej hmle, čo nevinne panny zbierajú zelený čaj, nie nevinné, čítaj poriadne, nevinne panny zbieraju čaj, tak ja princezna Čajomila hľadám si muža, ktorý ma bude mať radšej, než 150 tisíc a 400 mužov, ktorých som odmietla, spomedzi nich boli traja gayovia. Keď v tom tu tatko vrazil do rúk v hojdacej sieti ležiacemu Kávomilovi inzerát priamo pred nos. ,,Na, čítaj!,,. Kávomil ponorený do riadkového čítania, číta ako divý, došlo mu totižto, že princezná musí byť ....šialene pekná. Ej! Ale mu začala vŕtať v hlave krásna Čajomila. Čo jej len povedať, ako ju len ohúriť! Zvolal Kávomil radcov z celého kráľovstva, že nech mu poradia, ako ju má mať rád. Jeden mu radil, že jej má povedať, že ju má rád ako soľ...Tak toho radcu nechal Kávomil hneď sťať, ...alebo ho obe.., nie sťali ho, sťali ho za neoriginálne riešenie problému, to bol blbec par excelance, nevedel totiž, že Kávomilova obľúbená rozprávka je Zlato nad soľ, ach taká chyba, uf som rád, že som tam nebol, keď mu môj kamarát radil. Druhý radca obišiel podstatne lepšie. Prišiel totižto s geniálnym nápadom, že má povedať princeznej, že ju má rád ako turbodynamicky poháňané vozidlo na petrolejový pohon. Prenáramne sa to Kávomilovi zapáčilo a dal radcu obsypať soľou koľko sám vážil. A nielen to, radca si mohol vybrať či chce Himalájsku soľ alebo tú klasickú, čo používajú oni. Šak viete ktorú, tú z tej jaskyne. Kávomil si bohový nápad zapísal a na štvrtý deň sa vybral na cestu. Alebo na tretí deň to bolo, ozaj, prečo vždy je všetko na tretí? Toť, na piaty deň sa vybral, lebo bol lenivý ako ja. Tak sa Kávomil vyplavil na kráľovskej lodi za princeznou Čajomilou. Zmietaný pekným počasím ...skôr o inom, viete, že jeho kráľovská loď mala 45 metrov? Že malá? Nie, ako ty ma nechápeš čitateľ, čo ja myslím. Hovorím, že jeho kráľovská loď mala 45 metrov dlhú hojdaciu sieť, v ktorej sa Kávomil húpal. No húpal, 250 vojakov z jednej aj druhej strany ho húpalo. To je spolu koľko vojakov? Vyšlo ti 500? Ej, Beťár, či Ty si náhodou do Špecializovanej školy nechodil. No počujte, šak ono to má pokračovanie táto rozprávka, ale vôbec neviem, či mi ju administrátori schvália, a potom neviem, či to vôbec niekoho zaujíma ako to dopadlo.

Peter Martinka

Peter Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Peter Martinka, absolvent Univerzity Komenského v Bratislave.Hovorí Nemecky, Anglicky, Japonsky. Chystá sa hovoriť Kórejsky. Vďaka jazykovedným úpravám rodného jazyka píše s chybami Slovensky. Dať si ribu nemá chibu!Raz ma na jedno gymnázium nezobrali do pracovného pomeru preto, lebože nosím cop, že to sa u nich nenosí. Zabíja ma obmedzenosť v akomkoľvek zmysle. Radšej tri dni bez jedla ako deň bez čaju, radšej deň bez čaju ako 5 minút s vedením takéhoto gymnázia. Prosím nepýtajte sa ma na meno toho gymnázia, to už bolo dávno :). Vidím, že sranda začína, ešte som nenapísal ani článok. :)) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu